Infrastruktura kolejowa
W tej branży mamy kilka aspektów ekologicznych związanych z miejscami tankowania lokomotyw, z miejscami postoju lokomotyw spalinowych, myjniami taboru i ewentualnymi kolizjami zdarzającymi się na torach. Poprzez to, że wszystko odbywa się na szynach, więc oferowane przez nas rozwiązania muszą być we właściwy sposób dobrane. W miejscach postoju i tankowania może dochodzić do wycieków oleju napędowego i te zanieczyszczenia muszą być przechwytywane przez stosowne separatory; myjnie lokomotyw i wagonów a także mycie cystern od wewnątrz to złożony problem, który musi być rozwiązany poprzez dobranie właściwych urządzeń myjących oraz odpowiednio dobranej technologii oczyszczania powstających ścieków. W ściekach znajduje się nie tylko olej spłukiwany z korpusu, ale również smary i zanieczyszczenia komunikacyjne, smar wypłukiwany z osi i podwozi. Do procesu mycia używa się bardzo często agresywne środki myjące alkaliczne lub kwaśne, które następnie w ściekach muszą być neutralizowane. Ponadto w zależności od rodzaju ładunku przewożonego, wypłukiwany skład dostaje się do wód popłucznych, które następnie muszą być oczyszczone tak, aby mogły być częściowo zawracane do obiegu, a także zrzucane do kanalizacji.